Práce

Práce

Inzerce práce na titulní stránce Uvaly.cz Nabídky volných pracovních pozic nebo brigády zobrazíme přímo v novinkách na Uvaly.cz Kontaktujte redakci s textem nabídky. Aktuální ... číst příspěvek »

Odpady

Odpady

Sběrný dvůr Úvaly (od 1.6.2020) Od června 2020 je v provozu nově vybudovaný sběrný dvůr města Úvaly na Hostíně (za stavebninami ... číst příspěvek »

Příroda, památky

Příroda, památky

Město Úvaly díky svému umístění v údolí potoka Výmoly má stále ještě místa, kde je příroda nedotčená výstavbou. Stále zde můžete ... číst příspěvek »

Rozhledna Vinice

Rozhledna Vinice

Snad již v roce 2007 vznikl nápad na stavbu dřevěné rozhledny na vršku nad městem – na Vinici. K realizaci stavby rozhledny ... číst příspěvek »

Nové bydlení v Úvalech

Nové bydlení v Úvalech

Lavina rozrůstání čtyřtisícového města na více než 12,5 tisíc obyvatel (a ve hře jsou další stovky obyvatel k tomu navíc) spouští schvalování ... číst příspěvek »

 

Komplikace při cestě vlakem do Prahy i do Českého Brodu

Od 3. března se připravte na další změny při dopravě vlakem do Prahy i do Českého Brodu…  /aktualizováno o jízdní řád/

V minulém článku jsme psali o možném úplném uzavření závor v důsledku zhuštěného provozu na zbývající koleji od 3. března do konce června 2015. Ze stejného důvodu České dráhy na toto období připravují jízdní řád, který přinese změny na linkách S1 a S7 minimálně v ranní a odpolední dopravní špičce. Informace o novém jízdním řádu přineseme i na stránkách Uvaly.cz.

Zároveň platí, že od 2. února 2015 bude konečnou stanicí linky S7 Masarykovo nádraží! (viz předchozí informace) … jízdní řád ke stažení zde

„Počínaje 3. březnem 2015 dochází v železniční stanici Úvaly v důsledku pokračující stavební činnosti k výraznému omezení kapacity infrastruktury. V provozu budou koleje u nového ostrovního nástupištějedna kolej přes most Výmola (společně s výhybkami směrem na Český Brod). V důsledku takto intenzivního omezení dochází ke změně jízdního řádu regionální dopravy v celém úseku Kolín – Praha (týká se linky S1 i S7). V současné době se tento jízdní řád připravuje ve spolupráci s dopravcem ČD a organizátorem dopravy (ROPID). Jednou z omezujících podmínek konstrukce nového jízdního řádu je mj. i snaha co nejméně omezit dosavadní obsluhu Prahy-Klánovic a Úval, avšak SŽDC i České dráhy předpokládají rozdílný koncept provozu v ranní a odpolední špičce.“ … ze zprávy SŽDC