Co se děje za humny 2019/3

Co se děje za humny 2019/3

Pošta před krachem s konkurencí v zádech, další zlato do Úval, Jan Psota provětrá listinu s druhou nejstarší zmínkou o existenci Úval … a další události ... číst příspěvek »

Jan Tesař halovým mistrem republiky

Jan Tesař halovým mistrem republiky

Je držitel historicky druhého nejlepšího času na 400 m v ČR 45,73. Běhá za „Atletiku Stará Boleslav“, ale vyrostl v Úvalech, prošel například ... číst příspěvek »

Poznejte své zastupitele z voleb 2018

Poznejte své zastupitele z voleb 2018

Známe své zastupitele? Je to trochu překvapující, ale následující seriál představující zvolené představitele města Úvaly je od roku 1989 vůbec ... číst příspěvek »

Úvalské přikázání – nezaparkuješ

Úvalské přikázání – nezaparkuješ

Starosta města Úval Petr Borecký a doc. Ing. Jiří Čarský, Ph.D. z ČVUT prezentovali projekt regulace parkování v Úvalech kolem nádraží.   K ... číst příspěvek »

Úvalské přikázání  – nepostavíš

Úvalské přikázání  – nepostavíš

V Úvalech platí od 1.2.2019 stavební uzávěra. ... číst příspěvek »

Rok 2019 bude pro Úvaly nejtěžší

Rok 2019 bude pro Úvaly nejtěžší

Městu chybí 5 mil. Kč a finanční situace může být ještě horší. Lékem může být prodej majetku, developerské sídliště na polích ... číst příspěvek »

 

Komplikace při cestě vlakem do Prahy i do Českého Brodu

Od 3. března se připravte na další změny při dopravě vlakem do Prahy i do Českého Brodu…  /aktualizováno o jízdní řád/

V minulém článku jsme psali o možném úplném uzavření závor v důsledku zhuštěného provozu na zbývající koleji od 3. března do konce června 2015. Ze stejného důvodu České dráhy na toto období připravují jízdní řád, který přinese změny na linkách S1 a S7 minimálně v ranní a odpolední dopravní špičce. Informace o novém jízdním řádu přineseme i na stránkách Uvaly.cz.

Zároveň platí, že od 2. února 2015 bude konečnou stanicí linky S7 Masarykovo nádraží! (viz předchozí informace) … jízdní řád ke stažení zde

„Počínaje 3. březnem 2015 dochází v železniční stanici Úvaly v důsledku pokračující stavební činnosti k výraznému omezení kapacity infrastruktury. V provozu budou koleje u nového ostrovního nástupištějedna kolej přes most Výmola (společně s výhybkami směrem na Český Brod). V důsledku takto intenzivního omezení dochází ke změně jízdního řádu regionální dopravy v celém úseku Kolín – Praha (týká se linky S1 i S7). V současné době se tento jízdní řád připravuje ve spolupráci s dopravcem ČD a organizátorem dopravy (ROPID). Jednou z omezujících podmínek konstrukce nového jízdního řádu je mj. i snaha co nejméně omezit dosavadní obsluhu Prahy-Klánovic a Úval, avšak SŽDC i České dráhy předpokládají rozdílný koncept provozu v ranní a odpolední špičce.“ … ze zprávy SŽDC