Spojka Úvaly – Říčany místo dálničního obchvatu

Spojka Úvaly – Říčany místo dálničního obchvatu

Stavbu dálničního obchvatu Prahy předběhne stavba nové silnice Úvaly – Říčany. Stát a kraj za sedmikilometrovou propojku kolem středočeských vesnic Škvorec, Zlatá, ... číst příspěvek »

Šuple

Šuple

Na počátku byla myšlenka. Šárčina myšlenka. Myšlenka tak silná a upřímná, že bylo možné ji zhmotnit až do živého projektu, který ... číst příspěvek »

Máme toho dost

Máme toho dost

V Úvalech proběhlo třetí setkání lidí, kteří podporují výzvu spolku „Milion chvilek“ pro demokracii. Spolek pořádá demonstrace v Praze, a v regionech se ... číst příspěvek »

 

Konečná stanice linky S7 bude 2 roky Masarykovo nádraží

/aktualizováno/ Od 2. února 2015 do 12. prosince 2015 (a dále zřejmě až do konce května 2017, kdy končí stavební práce na Hlavním nádraží) dojde ke změně jízdních řádů linky S7.
Z důvodu opravy střechy Hlavního nádraží budou vlaky do Úval odjíždět z Masarykova nádraží a také zde končit. Dočasně tak bude rozdělena příměstská linka S7 spojující Beroun a Úvaly. Vlaky z Berouna budou končit na Hlavním nádraží. Díky vozebnímu provázání budou na vybrané spoje do Úval nasazeny starší pantografové jednotky 451.

Jízdní řád linky S2 platný od 2. 2. 2015 (do 12. 12. 2015): http://www.cd.cz/cs/vnitrostatni-cestovani/jizdni-rad/tratove-jizdni-rady/files/cz-k011-150202-01.pdf

Zdroj: ČTK a SŽDC …. „linka S7 Beroun – Praha – Úvaly bude po celou dobu platnosti jízdního řádu rozdělena tak, že na trati 171 budou všechny spoje ukončeny v Praze hl. n. a všechny vlaky ve, resp. ze směru Úvaly budou končit nebo začínat ve stanici Praha Masarykovo nádraží“.